Автокран позашляховик GRIL 50.45 – Locatell (45 т)

Київ, вул. Кирилівська (Фрунзе) 14/18, оф. 50

(044) 502-67-23; (044) 502-67-24; моб.: (050) 948-44-11

office@interbudtechnica.com.ua

Наш каталог

Автокран позашляховик GRIL 50.45 – Locatell (45 т)


Автокран позашляховик GRIL 50.45 є найбільш перевіреним практикою вантажопідйомним краном з модельного ряду кранів позашляховиків Locatell (Італія).

З вантажопідйомністю 45 тонн кран позашляховик GRIL 50.45 є найоптимальнішим компромісом між надійністю, робочими характеристиками та ціною.


Автокран позашляховик GRIL 50.45 - Locatell

Область застосування автокрана позашляховика GRIL 50.45

Ці позашляхові крани використовуються для будівельно-монтажних робіт у промисловому, цивільному та дорожньому будівництві; вантажних операцій у нафтопереробній галузі, на промислових підприємствах, гірничо-збагачувальних комбінатах, складах, логістичних центрах, у морських портах і терміналах.

Технічні характеристики вантажопідйомного крана GRIL 50.45

Максимальна вантажопідйомність 45 тонн
Максимальна довжина стріли 10,1-32,0 м
Максимальна висота підйому 42,5-50,6 м
Кількість осей 2
Привід/кермовий механізм 4x4x4
Шини 16.00x25
Двигун CAT C 6.6, макс. потужність 116,5 кВт при
2.200 об/хв, макс. обертаючий момент 683 нм
при 1.400 об/хв
Швидкість руху 37 км/год
Розміри 12,7x2,50x3.43 H
Загальна вага (кг) 29 800

Переваги крана позашляховика GRIL 50.45

Маючи відмінні вантажопідйомні характеристики та габаритні розміри позашляхові короткобазові автомобільні крани Locatelli (Італія) працюють в умовах обмеженого простору, а високу маневреність на будівельних майданчиках забезпечує «крабовий хід». Також можливість переміщатися разом із вантажем є функціональною перевагою у порівнянні з аналогами.

Телеcкопіческая стріла автокрана позашляховика GRIL 50.45
Телескопічна 4-х секційна стріла з автоматичним синхронним висуненням має довжину 10,1м-32,3м. Гідравлічний циліндр подвійної дії з утримуючим клапаном.
Поворотна система здатна обертатися на 360° без зупинки.
Надійна системи лебідки з великим діапазоном швидкостей, контроль та обслуговування якої легкодоступні.

Кабіна оператора вантажопідіймального крана позашляховика GRIL 50.45
Кабіна виконана із сталі та закріплена на амортизаторах з лівого боку шасі. Широкі панорамні вікна з безпечного армованого скла з можливістю відкриття передніх та задніх вікон. Два електричних склоочисника. Ергономічне висувне сидіння регулюється по висоті, глибині та вазі оператора. Ремінь безпеки. Автономне опалення.

Управління автокраном позашляховиком GRIL 50.45
Точність маніпуляцій і одночасне виконання кранових операцій для високої продуктивності. Легкість та зручність управління знижують навантаження на оператора крана.
Управління автокраном: рух, встановлення аутригерів, кранові операції - все здійснюється з кабіни.
Гідравлічні джойстики, вбудовані у підлокітники сидіння оператора для незалежного або одночасного управління рухами крана. Електричні перемикачі для управління аутригерами, швидкості підйому лебідки та вільного обертання.
Індивідуальні гідравлічні розподільники, що забезпечують злагодженість рухів крана. Централізована система управління гідравлічним тиском.

Індикатор перевантаження крана
LMI індикатор перевантаження з 8-дюймовим сенсорним дисплеєм з настроюваною графікою.
Система блокування з акустичною та візуальної сигналізацією та блокуванням руху крана.

Контроль руху автомобільним краном
Рульове кермо для управління передньою віссю коліс.
Електричний вимикач для незалежного управління задніми колесами.
Ручна коробка передач та гальмо стоянки. Електричний вимикач для управління швидкостями низьких та високих швидкостей з автоматичним включенням двох-або чотириколісного приводу. Контрольно-вимірювальні прилади двигуна.

Сталева конструкція крана позашляховика GRIL 50.45
Шасі автокрана GRIL 50.45 - це високоміцна сталева конструкція, з внутрішніми ребрами жорсткості.
Кабіна водія також зварена із сталевих листів та посилена профілями жорсткості.

Аутригери (опори) вантажопідіймального крана GRIL 50.45
Чотири незалежні гідравлічних, автоматично синхронізованих телескопічних аутригера з гідроциліндрами та гідрозамками.
Легко встановлюються і прибираються, фіксація у трьох положеннях: 0%, 50% та 100%. Опорні платформи.
Електро-гідравлічне управління з кабіни машиніста з почерговим відкриттям.

Двигун автокрана
6-тіціліндровий дизельний двигун CATERPILLAR ACERT C6.6 з турбонадувом, електронним управлінням, водяним охолодженням. Максимальна потужність двигуна 116.5кВт при 2.200 об/хв. Максимальний обертальний момент 683нм при 1.400 об/хв. Сухий повітряний фільтр із змінним елементом і сервісним індикатором. Ємність паливного бака 200 л.

Трансмісія
Встановлений на двигуні гідротрансформатор і електро-гідравлічно керована коробка передач Powershift з перемиканням швидкостей під навантаженням: 6 робочих швидкостей (вперед/назад).

Рульове управління
Передні колеса: рульове управління з гідропідсилювачем. Задня ресорна підвіска: незалежна підвіска з гідравлічним управлінням та контролем задньої осі.

Чотири режиму рульового управління: тільки передні колеса, тільки задні колеса, синхронізоване, крабове. Блокування диференціалів задніх коліс для поліпшення прохідності по бездоріжжю.
Висока маневреність за рахунок малих габаритів шасі, керованих коліс переднього та заднього мостів, дозволяють ефективно маневрувати автокраном навіть в умовах обмеженого простору.

Гальма вантажопідйомного автокрана
Робочі і аварійні: дві незалежні гальмівні системи (стиснене повітря), ножне управління на всі колеса.
Гальмо стоянки: з пружинним включенням та пневмоотключеніем передньої осі.

Автокран позашляховик GRIL 50.45 за своїми технічними та експлуатаційними можливостями не має гідних конкурентів серед вітчизняної будівельної техніки. Вантажопідйомність крана 45 тонн, кругова робоча зона у 360°, легкість управління, висока прохідність та маневреність, якість виконання - ось основні характеристики сучасної європейської будівельної техніки.
 

У нас Ви можете купити автокран позашляховик GRIL 50.45

Запит детальної консультації

  • Інформація про клієнта

  • Ваші питання та коментарі